Ładowanie
×

Administracja

[vc_row][vc_column width=”1/1″][mk_padding_divider size=”30″ width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][mk_icon_box title=”Rozwój” text_size=”16″ font_weight=”inhert” read_more_txt=”czytaj więcej…” icon=”moon-stats-up” style=”simple_ultimate” icon_size=”x-large” icon_location=”top” circled=”false” icon_color=”#fc7903″ icon_circle_color=”#0bb697″ box_blur=”false” margin=”20″ animation=”scale-up” width=”1/1″ el_position=”first” rounded_circle=”false”]

Planowanie rozwoju lokalnego
• Strategia rozwoju/zarządzania zmianą gospodarczą
• Strategia sieciowego produktu turystycznego
• Strategia rozwoju turystyki
• Strategia promocji miasta (gminy, powiatu, regionu)
• Strategia marki wraz z logo i Systemem Identyfikacji Wizualnej
• Prognoza oddziaływania na środowisko
• Badania ruchu turystycznego i marketingowe

Wizerunek Urzędu
• Koncepcja wizerunku Urzędu
• Wizerunek Urzędu w odniesieniu do wizerunku marki miejsca
• Kultura organizacyjna Urzędu
• Strategia komunikacji marketingowej Urzędu
• Szkolenia dla pracowników Urzędu[/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=”1/3″][mk_icon_box title=”Skuteczność” text_size=”16″ font_weight=”inhert” read_more_txt=”czytaj więcej….” icon=”moon-archive” style=”simple_ultimate” icon_size=”x-large” icon_location=”top” circled=”false” icon_color=”#fc7903″ icon_circle_color=”#0bb697″ box_blur=”false” margin=”20″ animation=”scale-up” width=”1/1″ rounded_circle=”false”]

Doradztwo
• Tworzenie Lokalnych Grup Marketingowych
• Tworzenie Lokalnych Organizacji Turystycznych i Touroperatorów Lokalnych
• Wybór kierunku działań marketingowych
• Doradztwo merytoryczne w wyborze firmy wizerunkowej, agencji reklamowej i PR
• Doradztwo w obszarze PPP dla rozwoju turystyki

Analizy
• Audyt potencjału turystycznego miasta (gminy, powiatu)
• Analiza i wybór badań marketingowych
• Analiza i badania otoczenia rynkowego i konkurencji
• Analiza i segmentacja rynku
• Analiza i ocena produktów turystycznych
• Kompleksowa analiza strategiczna[/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=”1/3″][mk_icon_box title=”Wzrost” text_size=”16″ font_weight=”inhert” read_more_txt=”czytaj więcej…” icon=”moon-upload” style=”simple_ultimate” icon_size=”x-large” icon_location=”top” circled=”false” icon_color=”#fc7903″ icon_circle_color=”#0bb697″ box_blur=”false” margin=”30″ animation=”scale-up” width=”1/1″ el_position=”last” rounded_circle=”false”]

Szkolenia
• Planowanie i rozwój turystyki lokalnej
• Informacja turystyczna
• Współpraca sieciowa dla rozwoju turystyki
• Strategiczne analizy marketingowe
• Marketing turystyczny i marketing miejsc
• Obsługa klienta
• Komunikacja marketingowa Urzędu
• Zarządzanie przez jakością‡

Badania
• Badania ruchu turystycznego i marketingowe
• Badania produktu, wizerunku marki
• Badania procesów usługowych i jakości
•  „Mystery client ” –  tajemniczy klient[/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row][vc_row fullwidth=”true”][vc_column width=”1/1″][mk_divider style=”thick_solid” divider_width=”page_divider” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column][/vc_row][mk_page_section attachment=”scroll” bg_position=”left top” bg_repeat=”repeat” bg_stretch=”false” enable_3d=”false” speed_factor=”4″ bg_video=”no” video_mask=”false” top_shadow=”false” section_layout=”full” sidebar=”Shortcodes” min_height=”100″ padding_top=”10″ padding_bottom=”10″ margin_bottom=”0″ first_page=”false” last_page=”true”][vc_column width=”1/1″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][mk_fancy_title tag_name=”h1″ style=”false” color=”#222222″ size=”28″ font_weight=”300″ margin_top=”0″ margin_bottom=”30″ font_family=”none” align=”left” width=”1/1″ el_position=”first last”]WIZJA  ∞  DOŚWIADCZENIE    ҉    DZIAŁANIE[/mk_fancy_title][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″ p_margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first last”]Konkurencyjność  Gminy/Miasta/Regionu oznacza jej przewagę lub dystans w stosunku do innych i jest jej trwałą zdolnością umożliwiającą sprostanie w różnych układach konkurencyjnych innym Gminom/Miastom/Regionom będącym jej konkurentami. Jest ona coraz częściej rezultatem świadomie podjętej i prowadzonej strategii konkurowania z innymi, nawet jeśli jest to rywalizacja niejawna i pośrednia. Jej mierniki to:[/vc_column_text][mk_custom_list style=”e26a” icon_color=”#fc7903″ margin_bottom=”0″ width=”1/1″ el_position=”first last” align=”none”]

  • atrakcyjność inwestycyjna,
  • innowacyjność,
  • konkurencyjność,
  • poziom kapitału ludzkiego,
  • poziom kapitału społecznego,
  • jakość życia.

[/mk_custom_list][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][mk_laptop_slideshow images=”1162,1192″ size=”one-half” animation_speed=”700″ slideshow_speed=”7000″ pause_on_hover=”false” animation=”fade-in” width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/mk_page_section][vc_row fullwidth=”true”][vc_column width=”1/1″][mk_divider style=”thick_solid” divider_width=”page_divider” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column][/vc_row][mk_page_section border_color=”#ffffff” bg_image=”http://test.ambientstudio.pl/wp-content/uploads/2013/05/dummy-image.png” attachment=”scroll” enable_3d=”false” speed_factor=”0″ section_layout=”full” sidebar=”Shortcodes” min_height=”100″ padding_top=”10″ padding_bottom=”10″ margin_bottom=”0″ last_page=”false” width=”1/1″ el_position=”first last”][vc_column width=”1/2″][mk_image src=”http://2ba.pl/wp-content/uploads/2014/03/plan_działania_1.jpg” image_width=”470″ image_height=”360″ lightbox=”false” frame_style=”simple” caption_location=”inside-image” align=”center” animation=”right-to-left” width=”1/1″ el_position=”last” crop=”true” target=”_self” margin_bottom=”10″][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″ p_margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first”][mk_fancy_title tag_name=”h1″ style=”false” color=”#fc7903″ size=”28″ font_weight=”300″ margin_top=”0″ margin_bottom=”30″ font_family=”none” align=”left” width=”1/1″ el_position=”first last”]

OSTATNIA SZANSA NA DYNAMICZNY ROZWÓJ 2014-2020

[/mk_fancy_title]

Dobry klimat sprzyjają rozwojowi, a wdrażanie nowych technologi,  daje szanse rozwijać się lepiej,  wyróżnić naszą gminę, miasto, region, a poprzez to dotrzeć do potencjalnych inwestorów, mieszkańców, czy turystów.  Chcemy być miejscem „dla wszystkich” czyli sklepem z uniwersalnym sprzętem czy miejscem wyjątkowym dla wybranych. Dziękiich pasjom, odpowiedzialnością, autentycznościa i wyzwaniom jakie stawia  wczorajszy porządek dnia nasze miejsca się rozwiną  zyskamy nowych mieszkańców, staniemy się tętniącym życiem. Wiemy jakie są trendy rozwoju miast. Te trendy pozwalają miastom na całym świecie się rozwijać. Crowdeconomy, upcycling, lifehacking, customizacja, mikrogospodarka, diy to niektóre i jedne z wielu trendów, które pozwalają „rozkwitnąć” gminom, miastom, regionom.

[mk_button dimension=”three” size=”medium” bg_color=”#fc7903″ text_color=”light” target=”_self” align=”right” margin_top=”10″ margin_bottom=”15″ width=”1/1″ el_position=”first last”]ZOBACZ INNE PROJEKTY[/mk_button][/vc_column_text][/vc_column][/mk_page_section][vc_row][vc_column width=”1/1″][mk_padding_divider size=”40″ width=”1/1″ el_position=”first last”][mk_steps step=”5″ hover_color=”#0099ff” icon_1=”moon-cube-3″ title_1=”Konceptualizacja” desc_1=”Definiowanie kluczowych dla badania pojęć opisujących zjawiska, będących przedmiotem zainteresowania oraz określeniu relacji pomiędzy tymi pojęciami.” icon_2=”moon-brain” title_2=”„Burza mózgów„” desc_2=” Zwana również twórczą dyskusją, stanowi niekonwencjonalny sposób zespołowego poszukiwania nowych pomysłów dotyczących metod rozwiązywania problemów.” icon_3=”moon-weather-lightning” title_3=”Realizacja” desc_3=”Skuteczne zarządzanie prowadzące do wykonania projektu.” icon_4=”icon-wrench” title_4=”Dopracowywanie” desc_4=”Konsultacje prowadzące do poprawienia i udoskonalenia realizowanego projektu.” icon_5=”moon-signup” title_5=”Finalizacja” desc_5=”Zakończenie projektu i prezentacja jego finalnych założeń, walidacja. ” width=”1/1″ el_position=”first last”][mk_padding_divider size=”30″ width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column][/vc_row]

Opublikuj komentarz