[vc_row][vc_column width=”1/1″][mk_padding_divider size=”30″ width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][mk_icon_box title=”Strategia marki i strategia rozwoju firmy” text_size=”16″ font_weight=”inhert” read_more_txt=”czytaj więcej…” icon=”moon-user-7″ style=”simple_ultimate” icon_size=”x-large” icon_location=”top” circled=”false” icon_color=”#fc7903″ icon_circle_color=”#0bb697″ box_blur=”false” margin=”20″ animation=”scale-up” width=”1/1″ el_position=”first” rounded_circle=”false”]
Wizerunek firmy i produktów
Wizerunek jest zestawem skojarzeń i opinia rynkowa jaką ma otoczenie o firmie oraz jej ofercie. Firma i jej oferta powinna mieć swój unikalny wizerunek. Od jego kształtowania i zarządzany zależy sukces firmy na rynku. Wizerunek ma wpływ na wzrost efektywności rynkowej, pozwala na rozszerzanie działalności, rozwijanie oferty i docieranie do nowych klientów, a także wpływa na wartość firmy. Pomagamy go kształtować, by Twoja firma się lepiej rozwijała.
Obecnie kiedy klienci i konsumenci mają możliwość wybierać oferty od wielu dostawców, wizerunek nabrał szczególnego znaczenia. Ci, którzy nie zarządzają swoim wizerunkiem najczęściej zmuszeni są do walki o klienta tylko ceną, a to wpływa na wysokość marż i rentowność biznesu. To zintegrowana strategia markatingowa ze strategią biznesową. Każda oferta, każdy produkt, każda usługa ma swój wizerunek.
[/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=”1/3″][mk_icon_box title=”Strategia” text_size=”16″ font_weight=”inhert” read_more_txt=”czytaj więcej…” icon=”moon-chart” style=”simple_ultimate” icon_size=”x-large” icon_location=”top” circled=”false” icon_color=”#fc7903″ icon_circle_color=”#0bb697″ box_blur=”false” margin=”20″ animation=”scale-up” width=”1/1″ rounded_circle=”false”]
Strategia firmy
Podstawą strategii wzrostu są poszukiwaniu lub tworzeniu nisz rynkowych, w których firma może zająć dominującą pozycję konkurencyjną. Kluczowymi elementami sukcesu jest unikalna strategia rynkowa, czyli zajęcie rynku o dużym potencjale wzrostu i zbudowanie kompetencji pozwalających na uzyskiwania na nim ponadprzeciętnych marż oraz zbudowanie i utrzymanie przewagi konkurencyjnej przez długi czas.
W zależności od rodzaju prowadzonej działalności i podejmowanych inicjatyw biznesowych wyróżniliśmy następujące strategie rynkowe, których kombinacja może składać się kompletną strategię ponadprzeciętnego wzrostu firmy. Strategie rynkowe:
- Wyróżnienia
- Koncentracji
- Synergii
- Rozszerzania
- Innowacji
- Integracji
- Portfelowa
Zarządzanie i strategia rynkowa firmy w oparciu o poszukiwanie i utrzymywanie przewagi konkurencyjnej tworzą potencjał rozwoju. Wykorzystywane przez nas narzędzia pomagają firmie odkryć i wykorzystać ukryte zasoby oraz odrzucić nieefektywne inicjatywy i skoncentrować się na budowie konkurencyjności a następnie przewagi konkurencyjnej. Zintegrowana strategia rynkowa i strategia marki to kompletne podejście do budowania trwałej przewagi konkurencyjnej.
[/mk_icon_box][/vc_column][vc_column width=”1/3″][mk_icon_box title=”Jakość ” text_size=”16″ font_weight=”inhert” read_more_txt=”więcej…” icon=”moon-home-6″ style=”simple_ultimate” icon_size=”x-large” icon_location=”top” circled=”false” icon_color=”#fc7903″ icon_circle_color=”#0bb697″ box_blur=”false” margin=”20″ animation=”scale-up” width=”1/1″ el_position=”last” rounded_circle=”false”]
Oferta szkoleniowa – doradcza
dla przedsiębiorstw hotelowych
- Strategiczne zarządzanie przedsiębiorstwem hotelowym (szkolenia i doradztwo dla menadżerów obiektów)
- Zarządzanie personelem hotelu (szkolenie dla menadżerów obiektów i działów)
- Organizacja struktury i procesów pracy (szkolenie dla menadżerów obiektów i działów)
- Standardy i procedury w zarządzaniu hotelem (szkolenie dla menadżerów obiektów i działów)
- Marketing hotelu – produkt – usługa hotelowa – oferta hotelu, polityka cenowe i kalkulowanie cen usług, wykorzystanie narzędzi promocji w hotelarstwie, dystrybucja i sprzedaż oferty hotelu, systemy rezerwacyjne (szkolenie dla pracowników oraz menadżerów obiektów i działów)
- Kreowanie i zarządzanie marką firmy, hotelu (szkolenie i doradztwo dla menadżerów obiektów i działów)
- Obsługa klienta – gościa hotelowego (szkolenie dla pracowników oraz menadżerów obiektów i działów)
- Zarządzanie przez jakością w hotelarstwie (szkolenie dla pracowników oraz menadżerów obiektów i działów)
- Metody i techniki utrzymania czystości w hotelu (szkolenia dla pracowników)
- Zarządzanie działem housekeepingu (szkolenie dla menadżerów obiektów i działu housekeepingu)
- Współpraca z branżą turystyczną i samorządem lokalnym (szkolenia i doradztwo)
[/mk_icon_box][/vc_column][/vc_row][vc_row fullwidth=”true”][vc_column width=”1/1″][mk_divider style=”thick_solid” divider_width=”page_divider” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column][/vc_row][mk_page_section attachment=”scroll” bg_position=”left top” bg_repeat=”repeat” bg_stretch=”false” enable_3d=”false” speed_factor=”4″ bg_video=”no” video_mask=”false” top_shadow=”false” section_layout=”full” sidebar=”Shortcodes” min_height=”100″ padding_top=”10″ padding_bottom=”10″ margin_bottom=”0″ first_page=”false” last_page=”true”][vc_column width=”1/1″][vc_row_inner][vc_column_inner width=”1/2″][mk_laptop_slideshow images=”1289,1173,1162,1267″ size=”one-half” animation_speed=”700″ slideshow_speed=”7000″ pause_on_hover=”false” animation=”left-to-right” width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″][mk_fancy_title tag_name=”h1″ style=”false” color=”#222222″ size=”28″ font_weight=”300″ margin_top=”0″ margin_bottom=”30″ font_family=”none” align=”left” width=”1/1″ el_position=”first last”]Wyzwanie . Plan . Cel[/mk_fancy_title][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″ p_margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first last”]Z trenerem jest łatwiej i skuteczniej. Umiemy uważnie słuchać, dając informacje zwrotne, budzimy zaufanie. Utrzymujemy kierunek rozmowy i nie podejmujemy wątków odwracających uwagę od głównego celu. Nie zdominowujemy rozmowy, mówieniem o sobie i dawaniem rad. Pytamy, pozwalając klientom na określenie dążeń, emocji i wyborów. Tym samym pomagamy im wyobrazić sobie przyszłość, sprecyzować misję, rozwijać umiejętności i osiągać cele. Stymulujemy samoświadomość, odpowiedzialność i zmianę oraz koncentrujemy się na teraźniejszości i przyszłości, a nie na przeszłości. Wzmacniamy optymizm, a trudne niekiedy informacje zwrotne przekazują z troską. Uwzględniamy wiarę i rozwój duchowy klienta oraz utrzymujemy tajemnicę zawodową. Wspólnie pracujemy nad tym, by podjęte decyzje zostały wykonane, by nie nastąpił zastój, a powstały nowe idee, nowe wyzwania prowadzące do rozwoju.[/vc_column_text][mk_custom_list style=”e26a” icon_color=”#fc7903″ margin_bottom=”0″ width=”1/1″ el_position=”first last” align=”none”]
- Motywacja.
- Determinacja.
- Inspiracja.
[/mk_custom_list][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/mk_page_section][vc_row fullwidth=”true”][vc_column width=”1/1″][mk_divider style=”thick_solid” divider_width=”page_divider” margin_top=”20″ margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column][/vc_row][mk_page_section border_color=”#ffffff” bg_image=”http://test.ambientstudio.pl/wp-content/uploads/2013/05/dummy-image.png” attachment=”scroll” enable_3d=”false” speed_factor=”0″ section_layout=”full” sidebar=”Shortcodes” min_height=”100″ padding_top=”10″ padding_bottom=”10″ margin_bottom=”0″ last_page=”false” width=”1/1″ el_position=”first last”][vc_column width=”1/2″][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″ p_margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first”][mk_fancy_title tag_name=”h1″ style=”false” color=”#fc7903″ size=”28″ font_weight=”300″ margin_top=”0″ margin_bottom=”30″ font_family=”none” align=”left” width=”1/1″ el_position=”first last”]
Zrealizowanie obranego celu to przede wszystkim sprawa psychiki, motywacji i determinacji.
[/mk_fancy_title]
SMART jest najbardziej znaną i jedną z najskuteczniejszych metod wyznaczania celów:
– szczegółowy,
– mierzalny,
– ambitny,
– realistyczny,
– terminowy.
[mk_button dimension=”three” size=”medium” bg_color=”#fc7903″ text_color=”light” target=”_self” align=”left” margin_top=”10″ margin_bottom=”15″ width=”1/1″ el_position=”first last”]ZOBACZ INNE PROJEKTY[/mk_button][/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][mk_image src=”http://2ba.pl/wp-content/uploads/2014/03/smart_1.jpg” image_width=”460″ image_height=”345″ lightbox=”true” frame_style=”simple” caption_location=”inside-image” align=”center” animation=”right-to-left” width=”1/1″ el_position=”last” crop=”true” target=”_self” margin_bottom=”10″][/vc_column][/mk_page_section][vc_row][vc_column width=”1/1″][mk_padding_divider size=”40″ width=”1/1″ el_position=”first last”][mk_steps step=”5″ hover_color=”#0099ff” icon_1=”moon-wrench-4″ title_1=”Porady” desc_1=”Przy realizacji wielu projektów zebraliśmy wiele doświadczeń i studiów przypadków. Ich porównanie pozwala nam na prezentowanie sytuacji rynkowych z różnych perspektyw.” icon_2=”moon-brain” title_2=”Warsztaty” desc_2=”Przeprowadzamy warsztaty strategiczne, których efektem są innowacyjne, bo alternatywne modele postawionych zadań.” icon_3=”icon-random” title_3=”Projekty” desc_3=”Zagadnienia związane ze strategiami i ich wdrożeniem wymagają dłuższej współpracy i realizowania złozonych projektów. Strategie tworzą wspólnie z klientem zespoły, które nie tylko realizują postawione zadania ale także budują know-how firmy.” icon_4=”moon-reading” title_4=”Szkolenia” desc_4=”Opracowujemy programy szkoleń odpowiadające na konkretne potrzeby klientów. Konkretne branżowe szkolenia dla pracowników turystyki i obiektów noclegowych.” icon_5=”moon-signup” title_5=”Audyty” desc_5=”Audyt turystyczny jest pierwszym etapem na drodze do rozwijania funkcji turystycznych obszaru, a audyt hotelarski dostarcza menedżerowi branży informacji kluczowych dla rozwoju obiektu” width=”1/1″ el_position=”first last” title=”Zakres prac” animation=”scale-up”][mk_padding_divider size=”30″ width=”1/1″ el_position=”first last”][/vc_column][/vc_row]
Opublikuj komentarz