TUREK – Strategia marki i produktu turystycznego
Strategia marki i produktu turystycznego
[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″ p_margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first last”][mk_dropcaps content=”P” style=”fancy-style” width=”1/1″ el_position=”first last”]owstanie partnerstwa do realizacji zintegrowanych przedsięwzięć, związanych z ożywieniem gospodarczym obszaru funkcjonalnego umożliwi poprawę sytuacji gospodarczej na terenie powiatu tureckiego. Cel ten zostanie zrealizowany dzięki zapewnieniu zdolności współpracy w ramach partnerstwa, które tworzą: Gmina Miejska Turek (lider projektu) oraz Powiat Turecki, Gmina Brudzew, Miasto i Gmina Dobra, Gmina Kawęczyn, Gmina Malanów, Gmina Przykona, Gmina i Miastem Tuliszków, Gmina Turek, Gmina Władysławów, Turecka Izba Gospodarcza i Stowarzyszenie Turkowska Unia Rozwoju – T.U.R. W wyniku realizacji projektu opracujemy wspólny (obejmujące obszar całego powiatu) dokument strategiczny: Strategia marki i produktu turystycznego.
[mk_font_icons icon=”moon-bubble-dots-3″ color=”#8f8f8f” size=”x-large” padding_horizental=”4″ padding_vertical=”4″ circle=”true” circle_color=”#00b7ff” align=”none”]
Projekt pn. “Partnerstwo lokalne na rzecz rozwoju gospodarczego gmin powiatu tureckiego”
dofinansowany został z funduszy EOG pochodzących z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii oraz środków krajowych w ramach programu pn. „Rozwój miast poprzez wzmocnienie kompetencji jednostek samorządu terytorialnego, dialog społeczny oraz współpracę z przedstawicielami społeczeństwa obywatelskiego”.
[/vc_column_text][mk_gallery images=”” column=”4″ height=”500″ frame_style=”simple” width=”1/1″ el_position=”first last”][vc_column_text disable_pattern=”true” align=”left” margin_bottom=”0″ p_margin_bottom=”20″ width=”1/1″ el_position=”first last”]
Opublikuj komentarz